Dilaraanl Nst’ye bağlanmaya başladıysaniz her iki haftada bir çağırıyor eğer nstde bir sıkıntı görmezse ☺️
Bu arada bu yazılanları okuyunca içim aşırı rahatladı herkesten Allah razı olsun 😂 kasılma, karında sertlik, mide yanması bel ağrısı bunların hepsi bende de var 🤦 aşırı kafaya takan birisiyim içimi bir hayli rahatlattiniz🙏