Mervedenizkrks Hiç mi ihtimali yok 2 ay Regl olmuyorum beta 0.100 değerinde çıktı geç döllenme vs sizce bi ümit var mı ?
Bgm10 Maalesef mümkün değil bu durum. Kadın doğuma gidip kontrollerinizi yaptırmanızda fayda var gebelik dışında başka bi sorun gözüküyor yaşadığınız durumda.