Kızlar öncelikle merhaba hepinize. Soracağımt şey saçma gelir mi bilmiyorum ama 3 4 aydır bebek istiyoruz ve olmuyor. Bu ay yumurtlamam 12 mayıstaydı 15 mayısta doktor kontrolüm vardı ve alttan muayene ile baktı doktorum yumurtan sağ tarafta gelişmiş dedi ama başka bişey demedi ilaca ve ilişkiye dediğim gibi devam dedi. Sizce döllenme gerçekleşseydi bunu doktor 3 gün içinde görebilir miydi mümkün mü bu. Yoksa olmadığı için yumurtlama gğnleirni değerlendirmeye devam mı demek istedi. Fikri olan yazabilir mi çok kötü hissediyorum kimseye açamıyorum 😢~~~~