31+3 günlük ikiz gebeyim ve haftalık perinata takipliyim bebekler arasında300 gr fark var biri haftası ile uyumlu biri ⅔ hafta hep geride ikidir gittiğimde nst de bir kerelik sancı çıkıyor doktor daha önce sezeryanım varmı diye sordu natye bakınca yok diyince tamam dedi onun dışında bi sorun görmedi normal mi bu haftalarda nst de bir kerelikde olsa sancı görmek erken doğup küveze giricekler diye çok korkuyorum