Hanımlar ben normal doğum yaptım. Bugün 43 oldu neredeyse son 1 haftadır kanamam filan bitti. 40 ımızın çıktığı gün yıkandım. Normal akıntım vardı bugün sabahtan beride afedersiniz ama kıpkırmızı şekilde kanamam oluyır. Adet gibi günlük ped vardı şimdi normal ped taktım. Sorum şu normal doğumdan sonra hemen adet olunur mu. Düzene girer mi hemen. Çünkü kanamam doğumdan sonraki kanama gibi deği rengi miktarı fln