Merhaba kizlar, 6haftalik hamileyim, dün doktora gitdim adet tarihine gore bebek 7hafta 6gunluk olmaliydi ama gec dollenme olmuş dedi doktor, kalp atişlari vardi. Bana kardiomagnil 75 ilaci yazdi, googleda araşdırinca hamilelikde bebekde anormallikler yaratdigi yaziyor, cok korkuyorum, bu ilaci aranizda kullanan oldumu?