SelmaBulut merhabalar ben 3 haftalıkken öğrendim gebeliğimi o günden beri hem oksapar hem coraspin kullanıyorum kullanmanız lazım oldukça faydalılar çünkü riskten kurtarıyor baya yakıyor haklısınız bende ilk başlarda eşime yaptırıyordum sonra kendim başladım vurmaya acısada öldürmez deyip vuruyorum içerisinde hava var onu çıkartırsanız daha kokay uygularsınız şişme yapmaz. Birde göbek için deliğinizin dört parmak yanından vuruyorsunuz ölçüsü dört parmak videoları var youtube de 😊