surfermom Kızlar bu gece iğnemi yaparken iğnenin havasını alıyordum, yanlışlıkla baya yarısı falan aktı. Kalanı bastım ama tedirgin oldum şimdi 😞 sorun olur mu? Bir tane daha yapsam o da olmaz şimdi. Yaşayan oldu mu acaba?
asl_1 surfermom havasını neden alıyorsunuz ki ben ilk gebeliğimde de Şuan ikinci gebeliğim hiç almadım ve sorun da yaşamadım 🙏deri altına yapılan bir iğne Hergün düzenli bir şekilde kullanıyorsanız hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle birden yapmayıp ertesi gün hatırlayanlar var ☺️
minikmucizemmmmmm surfermom bir şey olmaz canım bende hep havasını alıyorum bi kısmı akıyor. Hemşire arkadaşıma yaptırırken o da havasını alıyordu hep o zaman da akıyordu bir şey olmaz yani. Ben dün unuttum mesela yapmadım😊
surfermom asl_1 doktor al demişti ben de çok acemiyim henüz 10 haftalık. İnşallah dediğiniz gibi olur 🙏🏻🙏🏻 yarın çok dikkatli olacağım 🙏🏻
SelmaBulut Bana bugün verildi bu iğne cesaret edemedim yapmaya acısı nasıl oluyor hangi bölgenize uyguluyorsunuz
surfermom SelmaBulut ben şu an göbekten yapıyorum, bir gün soldan yaparsam bir gün sağdan yapıyorum. Kağan hocanın videosu var youtubeda onu izleyin. Biraz acıyor evet ama asla dayanılmayacak bir şey değil 🙏🏻 yeter ki bebeklerimiz sağlıkla gelsin ❤️
hemsireanne55 SelmaBulut size tavsiyem uygulamadan önce soğuk kompres yapın o bölgeye soda şişesi bile olur 2-3 dakika bekletin sıfır acı