Tusemciiim Cnblt_irem06 Ben 3’lü yaptırdım tulum şapka eldiven, hemşireyede 3’ünü vericem içine zıbın çorap bez Müslin örtü teslim edicem yeterli bence 10’lu falan bana gereksiz geliyor
beyzacmvrc Cnblt_irem06 en fazla 5 li Tulum eldiven şapka olursa 3 lu hadi bide önlük olsa 4 yani Alt üst takım olanların ki de 5 parça oluyo 10 lu almak çok mantıklı değil hiç almadm☺️
ipekkk12 Cnblt_irem06 valla ilk kızımda hata yaptım heveslendim 10lu mu 12li miydi neydi ondan aldım ayrıyeten 5li ve 3lü de almıştım 😂 10lu olanı iki üç defa giydi giymedi diyebilirim ama diğerleri günümü kurtardı resmen 😂 o yüzden 5li al cnm bence