Umutunelifi93 Kızlar dün akşam kahverengi bi leke geldi sonrasında bi damla kadar koyu kırmızı sonrada açık pembemsi bişe geldi ve karnımda da ağrı var beni gibi olanlar var mı acaba yardımcı olabilir misiniz
Kaderrhamza Umutunelifi93 benimde bugün oldu malesef hemen doktora gittim düşük tehliken var dedi fitil verdi canım ama benim ağrım coktu bel ve kasık ağrım vardı yuruyemiyodum bile kanamam çok az oldu hemen gittim ama
Sule98 Umutunelifi93 Olası bir durum 9. haftadayım aynı durumu 3 kez aralıklı yaşadım leke şeklinde doktor progestan verdi ve düzeldi endişe etme
mahperii Umutunelifi93 bende adet olur gibi sancılı kanamam var ilaclarla takip ediliyorum, kese altında az kanama alanı dendi🥹
mahperii Kaderrhamza kese etrafı kanama var mıydı? fitili bir kez mi kullandınız? progesteron kullanıyo musunuz
Umutunelifi93 Sule98 çok teşekkür ederim sabah gidicem doktora inşallah hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin
Bebisannneessi Umutunelifi93 aynısı oldu o haftalarda bana düşük tehlikesi denildi ve progestan fitil vermişti doktor
Umutunelifi93 Bebisannneessi bugün gittim banada doktor progestan fitil verdi Yalnız ilacın reçetesini okuyorum ağız yoluyla alınır diyor sizdeki de öyle miydi acaba
Bebisannneessi Umutunelifi93 evet ama öyle çok uygu ve halsizlik yaptığı için fitil şeklinde kullanmamı söylemişti doktorum öyle kullanıyorum