Kızlar yeni hamileyim 2. Gebeliğim keseyi yeni gördük ama inanılmaz kaşık ağrım var doktora gittim sol tarafımda 6 cm kist varmış basit kist dedi ama inanılmaz ağrı yaşıyorum sürekli sol kasığımda ağrı ve karnım ağrıyor dün gece 2 sefer ağrıya uyandım benim gibi olan var mı nolcak patlarsa bebeğe bi zararı olur mu ya da kisti alabiliyorlar mı yarın özelde randevum var dayanamadığım için randevu aldım günün 18 saati uyanıksam 17 saat ağrı yaşıyorum ani hareket edemiyorum hapşırsam öksürsem ağrı giriyor daha öncede kistlerim oldu ama bu kadar ağrı asla çekmedim