Denizgumuskaya Kızlar iyi geceler herkese 🌙😘 şu gôbekteki çizgi olur ya hani kahverengimsi bi çizgi benim ilk hamileliğimde vardı 20+1 olduk bunda YÖK acaba her hamilelikte olan bisy deyil mi ki aklıma takıldı 🙈🤗 kaç gündür merak ediyordum
Asilinannesi Denizgumuskaya merhabalar bende kendimde Yok sanıyordum sevindim hatta😂flaşla bebeğimi çekşyordum videoya birde videoyu izlediğimde ne göreyim kahve bir çizgi gün ışığında belli değilmiş meğersem
Birmelekbirbebekannesi Denizgumuskaya benim de kızımda hiç yoktu oğlumda 10. Haftada başladı belirmeye yavaş yavaş ama üstteki çizgi yok daha altta var.
Muhammedamine Denizgumuskaya benim 29. Haftada çıktı 33 haftalığız baya belirginleşti demkki sonradan da çıkabiliyor 🤗
Denizgumuskaya Asilinannesi senin cinsiyetin belli oldu mu yani hareketleri dışardan göründüğüne göre baya büyük glibaa
Denizgumuskaya Asilinannesi masallah az kalmış allah bi sancıda kurtarsn insallah 😘😘 biz daha yolun basındayız o haftalara gelmeyi çok istyorummm
Denizgumuskaya Birmelekbirbebekannesi aynen oğlumda çok belliydi şimdi var hiç YÖK değil ama gözle görülecek gibi belli değil 🤭🙈
Asilinannesi Denizgumuskaya teşekkür ederim kuzum inşallah sağ Salim gelirsin hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza yavrularımızı❤️❤️
Denizgumuskaya Aryam nasıl yani kızlarda olmuyo mu oo 🤗 valla bilmiyorm dedim ya oğlumda baya bi belliydi bunda da göremedim 😂😂 cinsiyetimizi daha bilmiyoruz ne olduğunu saklanıyo bücür 16 haftada kız denildiydi geçen gittim sırtı dönük göremiyorum dedi 🙈🤭
Momofthemert Benimde ilk hamileliğimde hafif çizgi şeklinde vardı ve 2 li haftaalrda çıktığını hatırlıyorum şimdi 33 hafta olduk bu gebelikte yok 😃 gerçi olsada soryn değil zaten doğumdan sonra kayboluyo ama olmamasınada sevindim yani 😍
GldenRzgarAkta 4 doğum yaptım dördündede çizgi vardı be hepsi erkekti bu bebeğim 33 haftalık ama hala çizgi yok ve bebeğim kız erkek bebekte çıkar hurafesi bende tuttu sanırım 🤣🤣
Denizgumuskaya GldenRzgarAkta 🤣🤣🤣🤣😂🙈 ay ciddimisinnn 🙏🏻🙏🏻🙈 acaba benimde mi kız ki anlamadım walla ayrı bi dr 16 haftada kız dedi ama geçen de kendi doktorum göremiyorum dedi ay hadi insallah bi oğlum var bi de kızım olursa ne mutlu bana