Humzee16 meloisss gebelik şekeriniz yoksa 36 37 den sonra günlük 6 adet yenmesi gerekiyor. Rahmi yumuşatıyor.
Nur1211 meloisss bize gebe okulunda her dönemde yenebilir 1 2 tane çokta kasmayın demişlerdi. Ama 36 dan sonra cogaltin dediler valla yanlış olmasın 3 4 tane yiyin diuorkardi tam hatırlayamadım