Ozzz aysgldlrl67 çatı muayenesi 37 ,38 de yapılıyo diye biliyodum demekki her doktor yapmıyomuş. Ama normal doğum görünüyo dmi
aysgldlrl67 Ozzz bidahaki gittiğimde yapar heralde. Bebek biraz iri gibi böyle giderse sezaryen olur dedi.ama net bişey de söylemedi daha 😣
Ozzz Buse01 ya bende öyle diyodum ama 37den önce olan erken doğum adi altında oluyomuş o yüzden şimdi gününü tamamlasın istiyorum bi sıkıntı yaşamamak için 😐
KbraKirazl hiç heveslenmeyin hele ilk doğumsa çoğu 40 haftayı buluyor .benim ilki öyle oldu .şimdi 37 +2 yim doğurcak gibi hissetmiyorum ;)ilki 40+3 te doğdu beklese beklerdi 1 gün daha biraz suni verdiler 😉bir de çocuk 40 haftya hala beyin gelişimini ve sinir sistemi gelişimini devam ettiriyor .rahat dursun bebişler sağlıkla gelsinler 🙏
Minnakelifim Hazal89 benimle ayni haftan canım. Ayni durum bendede var üstune bide hemoroit oldum hic oturamıyorum 😕
Hgemr Ozzz 35.haftamız bitiyor,az kaldı ama daha çok varmış ve hep karnımda kalacakmış gibi hissediyorum 😅 Geceleri vajinamda ciddi baskı hissediyorum,dönemiyorum bir de😅