16Kubra-fatih49 Kızlar selam bugün kontrolüm vardı ve bebeğim 38.5 haftalık gözüküyor 2.5 hafta önden gidiyor 3.5 kilo olmuş 40 haftaya kadar bekleriz dedi normal adet tarihinden sayıyorum dedi sizce normal mi😍😍