Hayırlı geceler hanımlar. Görümcem bi tüp bebek denemesi yaptı. Ama olmadı. Şimdi tekrar tedaviye başlayacaklar. Başlıktaki dr a gidip memnun kalanınız var mı aranızda? önerilerilere açığım. Ayrıca ankara ve kayseride varsa gidip memnun kaldığınız güzel sonuçlanan yazarsanız sevinirim 🌸