SevgiKNGR 19 hafta olduk tekmesi yada herhangi bir şeyini hissetmedim 2 hafta önce gittik doktora kamera da gayet hareket ediyordu , haftaya gideceğiz doktora ancak korkuyorum iyidir umarım
Hizligonzales SevgiKNGR korkmayin gayet normal benim ikinci gebeligim bende 19haftaligim bende hissetmedim henuz 22ye kadar falan normal
Zehross03 SevgiKNGR canım bende gazla karıştırıyorum emin olamıyorum kiloluda değilim halbuki doktor normal dedi
karanmom SevgiKNGR ilk gebeliğin mi canım asla korkma doktorlar çok normal olduğunu söylüyor hissedemeyebilirsin 🤍
1prensesimm SevgiKNGR bende o haftalarda öyleydim doktor her hareketini kolayca hissedemezsin dedi seyirme olarak hissediyordum 22-24 haftaya kadar yolun var cnm bnm o haftalarda karnını cimciklicek merak etme, bu seferde hiç durmuyor bu bicirik diceksin 😍😍🤗🤗😍
Aysenur222 SevgiKNGR zayıflar daha cok erken hisseder ama merak etme 18 de hisseden öle cok yüksek bişe hissetmiyor 20 de tam güçlü hissediyorsun