Zehross03 Faymer1 oluyosa iyi yinee benimm korneam iyice incelmiş ameliyattan dolayı tekrar ameliyat yapılamıyor maalesef eğer o zaman tekrar yapılamayacağı bilgisini bana verselerdi beklerdim yaşımı öyle yaptırırdım 🤷♀️🤷♀️