Arkadaşlar benim hep bir enfeksiyonum vardı ama son bir haftada üç kez idrar verdim ilkte 4 falan olan lökosit ve eritrosit değerim bugün 64 çıktı idrar kültürü istendi onun sonucunu bekliyorum ama çok kötüyüm enfeksiyon kaşıntı çok sıkıntı yaşıyorum ve başına gelen var mı bakteride 11 çıkmış yarın hem urolojiye hem kadın doğuma gidicem ama değerim aşırı yüksek bebeği etkiler mi