Ekbln92 Hanımlar adetime 5 gün varken test yaptım silik çıktı. Adetim iki gün geçince kan verdim 4222 çıktı. Yarın doktora gideceğim kese görünür mü? Son adete göre 5 haftalık oluyor yarın
Burcuaydogann44 6 haftalık kesemde bebek oluşmamış daha geç döllenme olduğu için cumartesi gidiceğim bakalım ne çıkıcak
Ekbln92 bsraa16 ilk hamileliğimde 3 bindi gözükmemişti alt muayenede görmüştü doktor bunda da geç gideyim dedim gözükmez diye ama 5 hafta yine erken mi emin olamadım
esraEb Ekbln92 kese göründü ama o hafta kalp atışı başlamamıştı henüz. 2 hafta sonra kalp atışı için gittim onu da karından bakarak dinledi. Şu an 25+5 olduk şükür 🙏
minikmucizeemaak Ekbln92 Ben tam 5 haftalıkken gördüm ama kişiden kişiye değişebiliyor 6 7 haftalıkken de görenler var. göremezsen de strese sokma kendini canım, sağlıkla gelsinler 🫶🏼
minikmucizeemaak Ekbln92 Öyle tabi tedirginlik hiç bitmiyor annelik iç güdüsü o sanırım, kalp duyulana kadar kalp duyulacak mı sonra her kontrol gelene kadar sağlıklı mı vs vs. Sağlıkla kavuşalım inşAllah bebeklerimize 🫶🏼🩵🤲🏻
34Meltem12 Ekbln92 Benim 5+2 de kese görüldü 6+4 de kalp atışını duyduk ❤️ Umarım sende hayırlı bir şekilde keseye görüp kalp atışını duyarsın canım benim ❤️
esraEb Ekbln92 evet. Kalp atışı için iki hafta sonra gel demişti karından duyulmazsa vajinal bakarız dedi. Ben de vajinal bakmasın diye kafama göre bi hafta daha geç gittim karından duyulsun diye 🙈 8+5 te gittim kalp atışı da vardı kese de çok şükür.