@"@beyzacmvrc ayy çok zor cidden, tuvalet sorunu son haftalarda çok sık oluyor dedi benimde doktorum. Kabız olma ıkınma dedi. Ödem olmaması çok iyi ama çünkü eli kolu şişince insanın hiçbir iş yapamıyormuş kaşık bile zor tutuyorum şuan:) bende 11 kg oldum şimdiye kadar kilolu bir şekilde hamile kaldım zaten kendi kütlem ağır birde karnımdaki minnak zorladı iyice ama elhamdülillah şikayet etmiyorum Hamd olsun sabrını verir Rabbim.:)Allahım herkese tattırsın bu duyguyu hayırlı evlat olsunlar inşallah