Kızlar hem devlet hem özel takipliym. Özeldeki doktorum erkek ve doğum ücreti şu aralar aşırı artmış. 37 haftalığım ve devletteki doktorum yapmyrz artık çatı muayenesi dedi. Özele haftaya gitemyi düşünüyorum 38 olunca ama orda doğum yapasm yok çatı muayenesi istemesem doğuma girsem ne olacakki. Bebeğin pozisyonu falan iyi acaba sorun olur mu ya