Kızlar 13+4 üncü haftadayım acaba bunu yaşayan varmı normal bi durummu bilemedim. Göbwk deliğimin etrafında yoğun bi ağrı oluyo ayağa kalkınca dik duramıyorum yatıncadq geçmiyo ara ara sürekli bu ağrıyı çekmeye başladım 1 haftadır. Acaba karın büyümeye çalıştığı için oluşan normal bi ağrımıdır. Varmı bu tür bişe yaşayanınız?