znemre95 ben de biriyle görüştüm. Yakın arkadaşım kesinlikle şart diyor. Doktorum da görüştüğüm kişiyle birebir doğum yapmış daha önce birçok kez. Yani ücret olarak da çok değil. Benim o an ortamı, beni, psikolojimi destekleyen birine çok ihtiyacım var çünkü ilk doğumumda kimse yoktu yanımda. Eşim belki masajı, ruhuma neyin iyi geleceğini bilecek olsa ihtiyaç duymazdım.. umarım normal doğum olur ve ebemiz de gerçekten beni doğru yönlendirir. Bence gerekli ama yüksek rakamlar olsaydı düşünmezdim.