Merhaba hanımlar. 38+1 haftalık hamileyim nasipse perşembe günü son kontrolüm 22 Mayıs pazartesi de mecburi sezeryan ile doğum yapacağım. Doktorumda Saadet Hanım. Daha önce Saadet hanımda doğum yapan oldu mu? Olduysa süreç nasıl ilerledi memnun kaldınız mı? Doğum sonrası ayaklanmanız ne kadar sürdü. Biraz aydınlatırsanız sevinirim.