Minnakkurabiyeveannesi27 Symakkus inşallah sorun olmaz kafanıza takmayin şeker cikmadiusa problem olduğunu düşünmüyorum
Symakkus Minnakkurabiyeveannesi27 yarın sonucları bi göstereyim sonrasında gerekirse baska dktora gidicem ilk doğum sıkıntılı olmıstı o yüzden tedirgin oluyorum fazlasyla
Glyszr09 Symakkus Devlette zaten hastayı baktıklarına razı oluyorlar maalesef Ekonominizi bilemem tabiki sadece acabalarla yaşayacağına soru işaretini aklından kaldırmak için özele git derim 🌸
Kalbiimde2can Symakkus baska doktora gitmekle iyi yapmissin canim sen gönlünü daraltma bebiste etkilenmesin 🥰❤️
Symakkus Glyszr09 son zamanlarımda da özelde de pek oyalanmak istemiyorum ama böyle devlette de oyalanıyorum acıkcası bakalım detaylı ultrason istedi bionu yaptırdıktan sonra buyuk ihtimal özele gidicem
MirsT Benim birinci çocukta direk iri bebek dediler hep önde gitti tabi ki erken doğdu 2950 doğdu 55 cm zayıfça o kadar yıprndım ki o süreçte şimdi yine önde ve bu kez takmama kararı aldım bence sizinki de sağ Salim dogacak
Symakkus MirsT bende bu tedirginlikte aynı seyi yasamaktan korkuyorum acıkcası bosu bosuna tedrgnmolduysam hakkım helal olmasın
sevaldqn1 Symakkus kilo almamak riskli mi peki ben hamile kaldığımda 56dan 52ye düştüm ve şuan 11. Haftam bitmek üzere hala aynıyım 52de sabitim bilen yardımcı olabilir mi teyzoşlar🥲🌸
Symakkus sevaldqn1 ilk hamileliğimde bende 55le kaldım mdie bulantısı ve kusma dan 5kilo verdim serumla beslendim sıfır yemek su bile içemedim içsemde cıkardım cok sükürr saglıklı bir kızım var 3500dogmustu
Symakkus sevaldqn1 bildigim kadarıyla riskli degil tabiki doktor kontrolünde ilk üç ay normal bi durum diyede bildigimi ekliyeyim 🙂
Symakkus Kızlar randevum vardı dün doppler ultrason istedi doktor suanki durumda bunu neden istemiş olabilir sizce dataylı ultrason mus