Mervekutlu35 Daha başka sonuç çıkıcak mı bilmiyorum ama bu değerler normal mi anlayan biri varsa yardımcı olabilir mi
-Annem Mervekutlu35 Bende dün yaptırdım. Free Beta HCG 30.5 , PAPP-A 2.04 olarak sonuçlanmış ama iyi mi kötü mü bı fikrim yok
Minnakkurabiyeveannesi27 Mervekutlu35 genelde free BhCG 50 nin altı olursa erkek üstü olursa kız diyorlar öğrenirseniz bilgi verirseni Z sevinirim 🥰
irem3365 Bende o haftada yaptırdım değerlerimiz aynı nerdeyse iyi çıkmış o sebepten 18 haftalık olduk ama daha cinsiyeti bilmiyoruz yarın öğreneceğiz insalalh 🥰 Mervekutlu35
Mervekutlu35 irem3365 değerler aynıysa sende bi sıkıntı yoktu dimi canım 😀 inşallah kalbinden geçen olsun
Simayla Mervekutlu35 onu hastanede gittiğinde alıyorsun canım orda veriyorlar genelde sonuclarda orda yazıyor değerleri grafik falan oluyor
Mervekutlu35 irem3365 ultrasonla da bakılıyor dimi benim doktorum kan verceksin 10 güne çıkar dedi sadece ultrasondan bişey bakmadı
irem3365 Mervekutlu35 bende 12 haftalıkken verdim bir ay sonra çıktı 16 haftalıkken sonuçları aldım ultrasyonda baktı bebek tam göstermedi o yüzden ogrenemedik yarın randevumuz var insaalh öğreniriz 🥰 amin Allah Allah razı olsun cümlemizin insalalh