Sürekli düşünüyorum çok korkuyorum bir de panikatağım var.
konu şu: henüz yeni hamileyim 7+4 daha cok erken fakat doğum korkusu çokfena var bende daha doğrusu en büyük korkum ( SEZERYAN DA Bİ AN ANSİZİN UYANİRİM DİYE YANİ NARKOZ YETERLİ GELMEZSE YARİDA UYANİRSAM NE OLACAK) gercekten beni anlamanizi isterim bu korkular beynime ağri sokmaya başladi dusunmeden edemiyorum Rabbime binlerce kez şükürler olsun bir evlat nasip etti tabiki insan doğurcak bi şekilde ama bu korkularimi nabicam narkoz beni uyutmazsa veya yarida uyanirsam nolacak😭😭😭😭😭