rabiagngr18 Merhaba gebeliğimin 5. Haftasındayım bugün kahverengi lekelenme gördüm bu normal mi yaşayan var mı ?
Anneyimkiben rabiagngr18 Normal değil düşük tehlikesi belirtisi yarın doktorunuza gidin muhtemelen progestan verir ya hap şeklinde yada fitil şeklinde ama lütfen panik stres yapmayın bu haftalarda olabilir
Esracigdem Merhaba bu haftasonu da ben de oldu. Baya korktum bir gece hastanede yatırdılar. Progestan basladım fitil olarak. Haftasonu biraz ağır iş yapmıştım ondan dolayı oldu. Kahverengi olduğu sürece sorun yok demişti doktor. Ertesi gün azaldı zaten.