Guler_13 Asena001 canım sabah aç karnına direk kan ve idrar alıyorlar, sonra glukoz içeceğinden içip bir saat sonra tekrar kan alıyorlar. Bu kadar. Senin şüphen var mı yani belirtilerin fln oluyor mu
Asena001 Guler_13 yok canım belirtiler kan verdim sonucu bekliyorum bakalım parmaktanda aldılar 66 çıktı gayet normal dedi sağlık ocağındkai dr bakalım koldan kan aldılar o sonuö ne gelecek bekliuprum