Deletedmom_52 Dhbem bugün bende de oldu bir korku saldı beni anlatamam ama anlık oldu uzandım geçti elhamdülillah
Surprizbebek1 Dhbem ben de 30+2′deyim bugün ilk defa gün boyunca çok değişik bir ağrı vardı. Ben de korkmuyorum değil 🥺 Haftasonu şehirdışına seyahat edecektik. Sanırım iptal edeceğim 6-7 saat git, 6-7 saat gel dayanamam diye düşünüyorum 😓
guzelanne01_ Dhbem 33 haftalığım tabiki ara ara oluyor bunlar gayet normal Çok uzun sürer ve duramıycak kadar olursan acile yada doktoruna görün ama
Btlabk Dhbem bende 32 deyim sancımı oldu uygulamada yalancı sancı olabilir yön degiştirince geçer yazıyordu bendede oldu yön değiştirdim geçti
Dhbem Deletedmom_52 cnm benimki bebek kendini çok sert yapıyor sancısı oluyor belime kadar ağrı giriyor
Dhbem Surprizbebek1 Kesinlikle gitme cnm seni korkutmak istemem bundan önce ki bebeğimi yola gittiğim içim kaybettim
Berivan6749 Surprizbebek1 İptal ettmeniz en doğrusu benimde haftam sizinkiyle aynı banada öyle oluyor doktor rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi
Dhbem Btlabk Yön nasıl cnm anlayamadım yürüdüğüm zaman otururken bile oluyor çok sert kasılmalar aşağılara kadar hissediyorum acıyı
Btlabk Dhbem o an saha dogru yatıyorsam sola doğru dönüyorum bende sizinkisi gibi oturdugumda kasılma yok sadece bebek baskı yapıyor asagı doğru
Surprizbebek1 Dhbem Çok üzüldüm, ne diyeceğimi de bilemedim sizin adınıza 🥺 Rabbim muhafaza etsin, hepimiz yavrularımızı en doğru zamanda sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🤲🏻
Rubyyigit Ben de 32 haftalığım ve son iki gündür Karnın kasılıyor bir iş yapamıyorum ayakta çok duramıyorum. Erken doğum belirtisi falan mı acaba diye bir korkmuyor değilim
Rubyyigit Eliftal ben de bugün doktora gittim bana da progestan yazdı. Hayır bi de bebeğim henüz dönmedi şu an normal doğum ihtimalim de yok… bebeklerimiz için hayırlısı olsun inşallahh
Bet1 Dhbem benim 18. Haftada başladı o haftadan beri nstye giriyorum. Şimdi 31+2 olduk sizin haftalarda başlaması gayet normal çünkü vücut kendini artık doğuma hazırlıyor. Ciddi bir sancı erken doğum riskiniz de yoksa tek başına kasılmalar erken doğuma neden olmaz merak etmeyin. 🌸 Bu haftadan sonra zaten kontrolleriniz siklasir ve nstye girersiniz hep
Kuzuletta Ben de cuma günü 29 haftalık oluyorum ama şuan öyle bir toplandı ki karnımın sol köşesinee.. aşşağıya baskı yapıyor toplanıyor yani kuyruk sokumuma kadar ağrı yaptı. Sizce neden olanilir
Krbsmry Benim vajinam çok ağrıyor hatta acıyor kemıklerı ya ozellıkle gecelerı dönerken ama artk durduk yerde bıle sızlıyor gıbı hıssedıyorum🤦🏽♀️