minikmucizemmmmmm Kızlar şoklardayım sadece sol ayağım şişmiş. Bileğimle ayağım resmen birleşik. Yarın kontrolüm var ama neden böyle oldu acaba başına gelen var mı endişelendim. Çok tuzluda yemem aslında😒
nk718 minikmucizemmmmmm geçenlerde benim de böyle olmuştu 3 gün geçmemişti sadece soldu hamur işi yemiştim ben ondan sandım ama doktorum normal demişti sizinki ne dedi acaba
minikmucizemmmmmm nk718 tek taraflı şişmesi pek istediğimiz bir şey değil dedi. Tuzlu yememeye dikkat et, ayaklarının altına yastık koy şişince yukarıda tut dedi 😊
minikmucizemmmmmm Ummuhan64 evet soğuk suya sokasım geliyor ağrıyo geriliyo magnezyum içiyorum ama pek etkilemiyor o da artık😒 doktorum tek taraflı olmasını istemeyiz yukarı kaldır ayaklarını şişince ve tuzlu yeme dedi
nk718 minikmucizemmmmmm hmm bende tuzu falan kestim zati hemen hamur işi de aynı şekilde 3 günde düzene girdi dikkat etmemiz lazm doğru
Ummuhan64 minikmucizemmmmmm Benim doktorum da tuzlu yeme dedi ama ne olursa olsun ağrım acım şişme hepsi oluyor
Kucukcicek61 Benimde sağ el ve ayağım Sisiyordu 2 hafta önce 35 tim. Bol bol su içmeye başladım yani içiyordum ama artırdım demekki İhtiyacı varmış vücudumun. Sizde deneyin şişe alın sürekli için geçer ins