Duyguss24 Hjeee1 siz problemli misiniz nesiniz ya her postun altında ne işiniz var burası vatsap davet platformuna mi benziyor sizi tanımayan etmeyen insanlarla ne işiniz var serefsizsiniz resmen dicek başka bisey yok
crazymommy Beyzanury1234 Bende tam 11+3 olcağım zaman randevu aldım ikili tarama için. Çok erken mi acaba diye düşünüyordum doktorunuz keşke biraz daha geç gelseydiniz vs dedimi