Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ve çok kastım zaten korkarak gittim kendimi ne kadar rahat bırakmak istesem de başaramadım doktorum çatı darlığın pek yok dedi ama normal doğum da bu şekilde yaparsan bebeğin sağlığını riske ederiz dedi ve bunu istemeyiz dedi sana sezeryan öneririm dedi bunu ptsi ye kadar düşün gel tekrar muayene edeyim ona göre konuşalım dedi herkes normal diye tutturmuş başım ağrıyor artık ben inanın ikisinden de çok korkuyorum evet bir şekilde oğlum dünyaya gelecek ama korkuyorum ve kendimi çok beceriksiz yetersiz hissetmeye başladım sabahtır ağlıyorum sizlere yazmak istedim 😢