ladymom terleme,ateş basması çok oluyormuş sanırım elinizden geldiğinde ince pijama alın yanınıza,repens yada ilk başta hasta bezi daha iyi diyorlar doktor gelip dikişleri kontrol ederken felan isterseniz iki üç tane hasta bezi alın ilk başta onu kullanırsınız sonra depend devam edersiniz,göğüs ucu kremi,göğüs pedi,yedek sütyen (emzirme daha iyi olur sizin icin)… aklıma gelenler bunlar. Sağlıkla alın kucağınıza şimdiden hayırlı olsun ve geçmiş olsun 🥰