Mrba kızlar ben dun dogum yaptım çok şükür ama bu sabah eve geldim , ve hastanede gaz çıkardım ama sadece bir defa, şimdi de kabızlık oldu karnım çok kötü ağrıyor hemde ameliyat yerini demiyorum bile ve belim çok ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım heryerim ağrıyor, ama bu kabızlık Bi bitse hersey yavaş yavaş düzeleceğini düşünüyorum, bana biraz yardımcı olursanız çok sevinirim, siz de böyle bir şey yaşadınız mı ve neler yaptınız düzelmesi için, Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah? 🥰😍😇🫠🥲