Merhaba, ben yıllardır tiroid hastasıyım yıllardır da o dediğiniz ilacı kullanırım. Aslında o bir ilaç değil, sentetik hormondur vücudumuz o hormonu doğal olarak salgılayamadığı için bu şekilde her sabah kahvaltıdan 1 saat önce alırız. 32 haftalık hamileyim ve 1 gün bile aksatmadan kullanıyorum, zaten kullanmazsanız zarar verir merak etmeyin siz ilacınızı kullanın içiniz rahat olsun