Ipek_2017 Kızlar otomatik anakucağımızı aldık bagi dastana. Bir de anneyanı beşik aldık 60*120. Babynest alsam mı ? Hani bebek ilk aylar kucağımızda ezilmesin ,koltukta felan yatmasın diye . Yoksa gerek yok mu ?
nilsmomy Ipek_2017 Ben 4 ay kullandım gece de onda yatırdım reflü yataklıydı babynestim çok memnundum
Kukulikukuli12 Ipek_2017 tam 1 ay kullandım kızım sıgmadı sonradında bence gereksiz iş. Ana kucagı kullandım 7 ay.
Ipek_2017 nilsmomy reflü yatakslısı da varmış evet onlar daha kullanışlı olur galiba. Kusma vs gibi durumlar da