Forever 24+1 mısır koçanı boyutundayız bugün doktorumuzla randevumuz vardı bebeğim 638 Gr olmuş sizce zayıf mı doktor iyi dedi ama burada bu haftalarda daha iler kilolu gebelikler okudum biraz kilosundan yana kuşkum var
Cey53 Forever doktorunuz iyi dediyse iyidir hiç kafanıza takmayın 🌼 herkesin gebeliği farklıdır ve aynı zamanda bünyesi genetik yapısı da o yüzden böyle şeylere hiç odaklanmayin 🌸
symag Forever benimki 22 haftalık yarım kilo. İyi dedi doktorum. Anne baba minyonsa zaten bebekte genetik olarak anne baba gibi oluyor. Kiloya çok takılmiyorum ben. Başka rahatsızlığı olmasin
Forever Daisy0000 hamilelik doğum ve bebek bakım kitabı okuyorum 24-28 hafta arası 1000-1500 Gr yazınca aklımda şüphe oluştu birde annelere danışmak istedim teşekkür ederim az da olsa içim rahatlıyor böyle ♥️
Forever Cey53 ilk bebeğim ölü doğum oldu haliyle korkum asla geçmiyor doktorumda endişelenme filan dedi ama okuduğum gelişim ve bakım kitaplarında haftalar arasında kiloları farklı doğru diyorsunuz aslında herkesin bünyesi değişik 🌹
Forever symag bu hafta gittiğimizde bize böbrek de büyüme var dedi 3.5 m şuan dedi 4 olursa risk dedi inşallah herşey düzelir sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Havvaca Forever 27 haftada 1324 gram geldi canım. 26 da 1100 gramdı 22 de 566 gram Dr normal dediyse sorun yok demektir. Benim bebeğim iri bir bebek en başından beri hep önde. Normal bence seninkinin kilosu
Cey53 Forever evet öyle, benimde bebisim burda okuduğum bir çok kişiye göre daha zayıf ama ben hiç takilmiyorum doktorum iyi dediyse iyidir diyorum 🌼
Havva4 Forever ya banada 19+6 da detaylıda sağ böbreği de 3.5m genişleme var dedi takip edicez dedi doktorum çok korkuyorum siz nasılsınız çok stres yapıyorum ama bi yandanda içimi ferah tutmaya çalışıyorum
Youngmotherr Forever her bebek aynı değildir canım benim de 25+3 de 711 gramdı doktor kilosu iyi dedi bana az gelmişti bebişler anneye göre hareket ediyor herkesinki farklı o yüzden doktor iyi dediyse iyidir 🌸❤️
Forever Mavisim099 maşallah sübhanallah. Annelik hormonları pinpiriklik oluyor bilmiyorum umarım kiloları da sağlıkları da iyi olur inşallah 🤲
Bet1 Forever doktorunuz iyi dediyse iyidir. Benimde 24+1 de biraz daha fazlaydı bir hafta önden gidiyor ama doktorum sıkıntı yok dediği için dert etmiyorum
Mavisim099 Alparslanmom_ ilk benimde düşüktü sonra her gece yatmadan 1 bardak sıcak süte 1 bucuk kasik toz nesguik içiyorum ondan dolayi 3 haftada yarım kg aldı sizede tavsiye ederim 🫶 Allah korusun erken dogum riskine karşı bebisi biraz toplamak lazım
Alparslanmom_ Mavisim099 kesinlikle denicem cok tesekkür ederim ❤️ Allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin