peri5860 Annesiiiii_ Canım ben eczaneden aldım solente diye bir güneş kremi hamilelikte kullanılıyor bunu kullanmadim
bdenerigokce Annesiiiii_ içeriğine bakman lazım canım içinde paraben olmamalı, ben bi arkadaşımdan tavsiye aldım Dalan dolive markası alacağım, sen kaçıncı haftadasın
Cigerekacankedituyu Annesiiiii_ en azından hamilelik ve emzirme döneminde bunu kullanmanızı tavsiye etmem. İçerisinde kimyasal filtreler var. Bir tanesinin endokrin bozucu (hormon bozucu) etkisi olduğu söyleniyor çoğu makalede. Hamilelikte sadece mineral filtre içeren güneş kremleri öneriliyor.
Cnsbzkrt Annesiiiii_ doktorum da bana solante pregna önermişti gayet memnunum önceden de pigmentini kullanıyordum
peri5860 Annesiiiii_ Değilim sürünce zor dağılıyor beyaz kalıntı kalıyor ama işte içeriği temiz diye kullanıyorum. Başta başka güneş kremleri kullandım araştırmadan Umarim bir şey olmamıştır.
bdenerigokce Annesiiiii_ bende 12+6, başlamayı düşünüyor musun? Benim göbeğim sert olmadı ama başlasam mı diyorum
Annesiiiii_ Cigerekacankedituyu Hamilelikte kullanılabilir yazılmış ama biraz daha araştırayım en iyisi.
Cigerekacankedituyu Annesiiiii_ mineral filtreli kremler genel olarak beyazlık bırakıyor ama katlanılabilir olanları var. Ben soltis 35 spf kullanıyorum şu an, biraz daha kolay emiliyor. Onu da deneyebilirsiniz.
ms_annisko_ Solante ve beeo apicare propolisli. İlk yazdığım dr tavsiyesi ama yüzde bembeyaz kalıyor çok zor dağılıyor diğeri de temiz içerik çocuklarda da kullanılıyor hatta. Fondaten kıvamında ve yüzü parlatıyor çok hoş tavsiye ederim
Merimii Annesiiiii_ ay sakın bunu almayın ne bir işe yarıyor ne dağılıyor en kötüsü yüzünüze sürerken ağıııır bir kimyasal kokusu var verdiğin 1 tlyi haketmiyor aldığım gün denedim ve çöpe attım ki o zaman hamile bile değildim şimdi vichy kullanıyorum çok güzel hiç beyazlık da bırakmıyor bir hafta oldu alalı tenimin rengi açıldı düzenli kullanımda içeriği de temiz diye biliyorum 🙂
bdenerigokce Annesiiiii_ bana başla dedi 11+6 dayken ama daha göbüşüm o kadar gerilmedi bana göre 😂 senin gergin mi yoksa sende mi erken başlamak istiyorsun?