Sd14 Son 32 diyeyim normal doğum görünüyor ama bugün bitti sayıyorum 😅bakalım ne zaman gelmek isteyecek oğluşum 👶🏻
Dudu20- Bhryeatss biraz zorlamaya başladım hareketlerim kısıtlandı onun dışında şükür iyi geçiyor bu ikinci hamileliğim sanki zaman su gibi geçiyor anlamıyorm sizin nasıl geçiyor 😊
Fulyacoban MomsAngelaes 6 günlük olduk bile biz Rabbim herkesin evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰
Bhryeatss Dudu20- benim daha ilk hamileliğim çabuk yoruluyorum 😂 bide bir günüm bir günümü tutmuyor bi halsiz oluyorum bi iyi oluyorum sizin bebek dönmüş mü bizimki hala dönmedi ama☺️
Dudu20- Bhryeatss benim ilki sezeyandı bu da sezeryan doktor bebek doğum pozisyonu nu almış dedi ama sezeryan olacağı için pek önemli değil sanırım pozisyon