Ihlamurrengi Selamlar, Bu haftaya kadar her şeye anında gözyaşı dökebiliyordum. 1-2 gündür fazla normalim. Bu durumun artması gerekmiyor muydu? Aynı durumu yaşayan ark. Tecrübeleri neler acaba?
Baby07 Ihlamurrengi 😅😅😅 off dilerim Rabbım sana başka dert yaşatmasın bacım benim 😅 kız hamileligimin başından beri hiç duygusal olamadım ya ben köpek gibi kimi bulduysam hırladım bi isirmadigim kaldı. Geçen hafta ikili test riskli çıktı bi tek o zaman agladiydim Rabbım aglatmasin canım benim 😅❤️🤲