Merhaba ben 7+1 deyim. İki kese var 6+4te sürpriz 2. Kesede 2. Kalp atısını duyduk tek yumurta ikizi devam edecek mi diye bekliyoruz:) 2. Kese küçüktü içinde embriyo vardı ama 6+3te kalp atısı yoktu . 5 ve 6. Haftada lekelenme, kanama gıbı basta yoğun yerleşme kanaması yasadım. Bu 8. Haftamın ilk günü bugün de aynı şey oldu hala yerleşme mi oluyor meraktayım doktor normal dedi . 1 hafta sora randevum 🥹