damla097 ilk gebeliğimde 5 aylık hamileyken bile göbeğim yoktu. Hatta artık çevrem beni etkilemeye başladı bende senin gibi düşünüyordum. Sonra doktora sordum oda bana doğurmak üzere olan hastasının gaz şişkinliği gibi göbeği olduğunu yapısal olduğunu anlattı. Sonra da zaten gobegim çıkmaya başladı. Hatta yani 39 haftada doğuma gittim 7 aylık kadar gibiydi. Bence bu durum çok güzel bisey. Şimdi de 15+1 haftalık oldum hala kıyafetten belli olan bir şişkinlik yok.