Bebegimibeklerken__ Sanırım az kaldı kızlar 😍 bundan sonra her an hazırlıklı olmalıyız galiba gelebilir diye düşünüyorum 😢 korku,endişe, mutluluk hepsi bir arada. Var mı tavsiyeleriniz? Benimle aynı haftada olanlar kimler?
aysgldlrl67 Bebegimibeklerken__ 38+0 oldum bende.. korku heycan mutluluk karmakarışık duygular içerisindeyim
Duyguuuu Bebegimibeklerken__ Ben 🖐 37+2 olduk birgun iyiyiz birgun kötü. Bu hafta temizlik yapılacak. Her sancidan korkar oldum. Annem yanimda degil bir hafta sonra gelcek o gelmeden dogurmam insallah 🙄