Kızlar selam geçen hafta perşembe günü doktorum bana 6 haftalıksın kesesi gözüküyor sorun yok dedi ama kalbini dayamadık daha küçük dedi haftaya
perşembe günü gel dedi yani tam 7 haftalık olcam gittiğimde sizce duyulur mu🥹 son adet tarihime göre 7+3 gösteriyor uygulama ama bende geç döllenme olmuş