32+6 doktor kontrolüm vardı, nst de düzenli sancılarım çıktı. Hastaneye yatış yapıldı. Ciğer geliştirici iğneler yapıldı, progestoran iğneler fitiller serumlar yapılmayan kalmadı, pazar gecesi bi sancı bi ağrı 5 cm açıklıkla acil sezeryana alındım. Gece 1.10 da bebeğim dünyaya geldi, 1800 gram doğdu hemen küveze alındı. Bugün küvezde 4.günü. Solunuma bağlı kızım. Rabbim kolaylık versin hepinize sende çok dikkat et canım ayağa kalkma sürekli yat dinlen