Kızlar oğlum olacak 6 aylık olduk ben hala isimde kararsızım eşim biraz dalga biraz ciddi karışık babasının ismini koymak istiyor
Asla istemiyorum kendisine saygım var ama ismini beğenmiyorum. Kaynanam olacak şahıs sürekli babanın öı ismini koyacaksın ne koycaksın diyip duruyor ne o ne senin kocanın ismi diyorum ! Gerçekten çok bunaldım her isim konusunda kaynanamın verdiği tepki yüzünden kavga eder oldum bugün 2 kere konusu oldu taviz vermiyorum kendimden ama bunaldım..
Bana manası güzel eskimeyen isimler önerirmisiniz..