Selaaaaaam kızlar 😍 galiba doğurucam bu akşam 😁 37+2 sancım olduğu için acile geldim nst sancı cıktı. Küçük hanım makat geliş. serum takıldı 2 saat bişey yeme içme yok tekrar nst çekilecek sancı çalarsa doğuma alacaklar. Hem heycanlıyım 🥹 hem korkuyorum 😦 var mı 37 haftalık doğum yapan 🫣