Merhaba kızlar kafamın içi Allak bullak nasıl anlatıcam bilmiyorum şuan 29+1 hafta gebeyim bebeğim yaklaşık 3 hafta geriden geliyor 830gr hastahaneye yatışım yapıldı bebeğe giden kan akışında ciddi anlamda direnç varmış (oksapar iğne kullanıyorum hamileliğimin başından beri bende kan pıhtılaşması olduğu için ) gözlem altında kalmamız gerekiyormuş ciğer gelişimi için iğne yapıldı, bebeği anne karnındada kaybedebiliriz dedi doktorlar hergün takip ediyorlar kötüye giden durum olduğunda doğum yaptıracaklar bu durumu yaşayan var mı aranızda tecrübelerinize ihtiyacım var bu haftalarda,bu kiloda doğarsa sağlıklı bir şekilde yaşama ihtimali varmı😔